Volg een opleiding contactcenter medewerker

Wie een opleiding contactcenter medewerker volgt bij Fabius opleidingen, kan een diploma halen dat vergelijkbaar is met een mbo 3 niveau diploma. Hiervoor volg je 40 lessen op een locatie naar keuze. Je kunt de opleiding contactcenter medewerker namelijk op meer dan 50 locaties volgen. Er zijn overal in Nederland leslocaties, dus er is grote kans dat je gewoon bij jou in de buurt je lessen kunt volgen. Bovendien hoef je maar eens per week naar je les. Iedere week heb je dus één les. Iedere week is dat op dezelfde dag en om dezelfde tijd.

Hoe laat en wanneer les

Qua tijd zijn er twee opties. Je kunt je les beginnen om 9 uur in de ochtend of om 7 uur in de avond. Zo kun je de opleiding contactcenter medewerker bijvoorbeeld goed combineren met een baan van 9 tot 5. Op welke dag je lessen vallen, hangt af van de locatie en startdatum die je kiest. Je vindt deze informatie op de pagina van de opleiding contactcenter medewerker. Iedere les duurt drie uur. Je bent dus om 12 uur in de middag of om 10 uur in de avond klaar met je les voor die week.

Wat je leert in de opleiding

In de opleiding contactcenter medewerker leer je over gesprekstechnieken. Dit gaat onder andere over klantvriendelijkheid en omgaan met klachten. Maar ook verkoopargumenten en productpresentatie horen hierbij. Een opleiding contactcenter medewerker kan niet compleet zijn zonder computergebruik en regelgeving te behandelen. De opleiding is waardevol, omdat er in iedere sector en ieder bedrijf wel een contactcenter medewerker nodig is. Vaak zijn er zelfs hele afdelingen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *